Pääkirjoitus: Rokote auttaa koko yhteiskuntaa Pääkirjoitus 26.01.2021 Kuuntele uutinen Suomen tavoite on, että mahdollisimman moni ottaa koronarokotteen. Suomi haluaa suojata koko väestön.
Biden toivoo sopua Yhdysvaltoihin Maailma 21.01.2021 Kuuntele uutinen Joe Biden astui keskiviikkona Yhdysvaltojen presidentin virkaan. Biden sanoi, että hän haluaa yhdistää kansan. Biden sanoi myös, että hän on kaikkien amerikkalaisten presidentti.
Navalnyi pantiin vankilaan Venäjällä Maailma 19.01.2021 Kuuntele uutinen Venäläinen poliitikko Aleksei Navalnyi palasi Saksasta Venäjälle sunnuntaina. Venäjän poliisi otti hänet kiinni heti lentokentällä. Navalnyi on Venäjän presidentti Vladimir Putinin vastustaja.
Suksia myydään nyt paljon Suomi 19.01.2021 Kuuntele uutinen Myös Etelä-Suomessa on nyt paljon lunta. Siksi suksia, kelkkoja ja luistimia myydään tavallista enemmän.
Muista harjata hampaasi Arki 12.01.2021 Kuuntele uutinen Suomalaisten hampaat ovat aika hyvässä kunnossa. Hampaita kannattaa kuitenkin hoitaa huolellisesti ja säännöllisesti. Näin sanoo Leo Tjäderhane.
Yhdysvalloissa on muutoksen aika Maailma 12.01.2021 Kuuntele uutinen Presidentti Donald Trumpin kannattajat hyökkäsivät viime viikolla Yhdysvaltojen. Valta vaihtuu Yhdysvalloissa ensi viikolla.
Koronarokotukset alkoivat Suomi 12.01.2021 Kuuntele uutinen Koronarokotukset on aloitettu. Rokotukset etenevät hitaasti.
Koronaviruksen muunnokset uhkana Suomi 12.01.2021 Kuuntele uutinen Koronaviruksesta leviää maailmalla uusia muunnoksia. Terveysviranomaisten mukaan muunnokset ovat levinneet Suomeen.
Monet haluavat lomamatkalle Suomi 12.01.2021 Kuuntele uutinen Joka neljäs suomalainen aikoo matkustaa ulkomaille heti, kun koronatilanne helpottaa.
Lottoarvonta täytti 50 vuotta Suomi 12.01.2021 Kuuntele uutinen Suomessa on pelattu Lottoa jo 50 vuoden ajan. Lotto on Veikkauksen suosituin rahapeli.
Britannia ja EU allekirjoittivat uuden sopimuksen Maailma 12.01.2021 Kuuntele uutinen Euroopan unioni eli EU ja Britannia allekirjoittivat kauppa- ja yhteistyösopimuksen. Sopimus tuli voimaan tammikuun alussa.
Oslon lähellä Norjassa tuhoisa maanvyöry Maailma 12.01.2021 Kuuntele uutinen Joulukuun lopussa Norjassa tapahtui suuri maanvyöry Askissa Gjerdumin kunnassa.
Kazakstan poistaa kuolemanrangaistuksen Maailma 12.01.2021 Kuuntele uutinen Kazakstan poistaa kuolemanrangaistuksen käytöstä.
Britanniassa on tiukka koronasulku Maailma 12.01.2021 Kuuntele uutinen Britanniassa on jälleen uusi tiukka koronasulku. Koronavirus leviää Britanniassa jälleen todella nopeasti.
Ulkoliikuntaa talvella Urheilu 12.01.2021 Kuuntele uutinen Myös talvella voi harrastaa liikuntaa. Kevyt liikunta ja ulkoilma tekevät hyvää terveydelle jokaisella säällä.
Jännittävä urheiluvuosi 2021 Urheilu 12.01.2021 Kuuntele uutinen Vuonna 2021 järjestetään monta suurta urheilutapahtumaa. Suurtapahtumien järjestäminen on kuitenkin edelleen epävarmaa. Syynä on koronapanemia.
Markku Kanerva on Vuoden valmentaja Urheilu 12.01.2021 Kuuntele uutinen Suomen miesten jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Markku Kanerva on Vuoden valmentaja.
Nuoret Leijonat saivat pronssia Urheilu 12.01.2021 Kuuntele uutinen Suomi sai pronssimitalin alle 20-vuotiaiden miesten jääkiekon MM-kilpailuissa.
Tipaton tammikuu kannattaa Arki 12.01.2021 Kuuntele uutinen Tipattoman tammikuun tavoite on, että ihmiset miettivät, kuinka paljon he käyttävät alkoholia.
Selkokielinen lukuhaaste auttaa löytämään lukemista Arki 12.01.2021 Kuuntele uutinen Uusi vuosi on kiva aloittaa hyvillä kirjoilla. Uutta lukemista voi löytää esimerkiksi niin, että osallistuu lukuhaasteeseen. Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastot järjestävät joka vuosi lukuhaasteen, joka innostaa lukemaan erilaisia kirjoja.