Harry ja Meghan jättivät kuninkaallisen perheen

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 09.03.2021

Prinssi Harry ja Meghan Markle jättivät Britannian kuninkaallisen perheen. Pariskunta esiintyi viime viikonloppuna kuuluisan juontajan Oprah Winfreyn haastattelussa Yhdysvalloissa.

Oprahin haastattelu herätti kohua. Meghan kertoi haastattelussa, että hän suunnitteli itsemurhaa. Kuninkaallinen perhe ei kuitenkaan hakenut apua Meghanin ongelmiin. Kuninkaallinen perhe oli huolissaan myös Harryn ja Meghanin lapsen ihonväristä. Meghanin äiti on mustaihoinen ja isä valkoihoinen.

Pariskunnalla on poika Archie Mountbatten-Windsor. Hän täyttää pian kaksi vuotta. Meghan odottaa pariskunnan toista lasta. Harry ja Meghan kertoivat haastattelussa, että lapsi on tyttö.

Harry ja Meghan ilmoittivat jo viime vuonna, että he vetäytyvät Britannian hovin velvollisuuksista. Pariskunta menettää kaikki arvonimensä, koska se jätti kuninkaallisen perheen.

Harry ei hyväksy sitä, miten hänen äitiään kohdeltiin julkisuudessa.Harryn äiti oli suosittu Walesin prinsessa Diana. Diana kuoli auto-onnettomuudessa vuonna 1997.

Lähde HS

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste