Peruuta Selkosanomat

Peruuttamisoikeus 

Sinulla on oikeus peruuttaa Selkosanomien tilaus 14 päivän ajan sen jälkeen, kun olet saanut tilauksen ensimmäisen lehden. Peruuttamisoikeus ei ole voimassa 14 päivän jälkeen. Sinun ei tarvitse maksaa ensimmäisestä numerosta, jos teet peruutuksen 14 päivän sisällä.

Peruuttamisoikeus ei ole voimassa, jos olet ehtinyt saada jo useamman lehden.  Se koskee vain tilauksen ensimmäistä numeroa, jos peruutus on tehty 14 päivän sisällä.  Voit ilmoittaa peruutuksesta tällä lomakkeella. Tilaajan pitää itse tarkistaa, että peruutusoikeus on voimassa.

Henkilön etunimi, jolle lehti toimitetaan. Tarvitaan tilauksen yksilöimiseksi.
Henkilön sukunimi, jolle lehti toimitetaan. Tarvitaan tilauksen yksilöimiseksi.
Lehden toimitusosoite. Tarvitaan oikean tilauksen tunnistamiseen.
Toimitusosoitteen postinumero. Tarvitaan oikean tilauksen tunnistamiseen.
Toimitusosoitteen postitoimipaikka. Tarvitaan oikean tilauksen tunnistamiseen.
Toimitusosoitteen maa. Tarvitaan oikean tilauksen tunnistamiseen.
Yhteystieto, jonka perusteella tilaus voidaan varmistaa.
Henkilön etunimi, joka tekee peruutusilmoituksen.
Henkilön sukunimi, joka tekee peruutusilmoituksen
Tähän lähetetään vahvistus peruutuksesta.
Tietoturvaseloste (PDF)