Kuka Selkosanomia tekee?
Selkokeskuksessa ja LL-Centerissä työskentelevät toimittajat kirjoittavat tekstejä ja lisäävät kuvia.
Toimittajat tekevät lehteä myös ruotsiksi. Ruotsinkielisen lehden nimi on Lätta bladet.
Miten voin tilata lehden? Paljonko tilaus maksaa?
Painetun lehden kestotilauksen hinta on 22 euroa/vuosi, määräaikaisen tilauksen hinta on 25 euroa/vuosi.
Tilauslomake löytyy verkkolehdestä alanavigaatiosta. Klikkaa tästä, niin pääset suoraan tilauslomakkeeseen.
Voit myös tehdä tilauksen sähköpostitse, lähetä tilaus osoitteeseen: lehtitilaukset(at)kvl.fi.
Selkosanomien verkkolehti on ilmainen, sinun ei tarvitse maksaa sen lukemisesta mitään. Selkosanomia rahoittaa STEA.
Milloin Selkosanomat ilmestyy?
Selkosanomat ilmestyy painettuna 8 kertaa vuodessa. Verkkolehteä päivitetään jatkuvasti.
Ilmestymisajat vuonna 2021: |
Numero 1/2021: 24.9. |
Numero 2/2021: 22.10. |
Numero 3/2021: 19.11. |
Numero 4:/2021: 17.12. |
Ilmestymisajat vuonna 2022: |
Numero 1/2022: 18.2. |
Numero 2/2022: 18.3. |
Numero 3/2022: 14.4. |
Numero 4/2022: 20.5. |
Numero 5/2022: 23.9. |
Numero 6/2022: 21.10. |
Numero 7/2022: 18.11. |
Numero 8/2022: 16.12. |
Voinko tilata lehden ulkomaille? Paljonko tilaus silloin maksaa?
Voit tilata Selkosanomat myös ulkomaille. Tilauslomake löytyy verkkolehdestä alanavigaatiosta. Klikkaa tästä, niin pääset suoraan tilauslomakkeeseen.
Voit myös tehdä tilauksen sähköpostitse: lehtitilaukset(at)kvl.fi.
Kestotilaus ulkomaille maksaa 34 euroa/vuosi, määräaikaisen tilauksen hinta on 37 euroa/vuosi.
Selkosanomien verkkolehti on kaikille ilmainen, sinun ei tarvitse maksaa verkkolehden lukemisesta mitään. Selkosanomia rahoittaa STEA.
Mihin voin ottaa yhteyttä?
Jos sinulla on kysyttävää Selkosanomista, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse seuraavaan osoitteeseen: selkokeskus(at)kvl.fi.
Miten verkkolehdestä löytää tietoa?
Tieto on jaettu kokonaisuuksiin eli osastoihin. Lehden osastot ovat Suomi, Maailma, Urheilu, Kulttuuri ja Arki. Voit etsiä sivuilta tietoa käyttämällä hakutoimintoa. Hakutoiminto on ruudun yläosassa. Kirjoita hakusana laatikkoon ja paina Hae-nappia. Siirrämme myös Arkistoon kaikki verkkolehden vanhemmat jutut. Arkisto löytyy verkkolehden ylänavigaatiosta. Klikkaa tästä, niin pääset suoraan verkkolehden Arkistoon.