Lappi valloittaa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Yle Kuvapalvelu
Uutinen julkaistu: 24.03.2021

Unelma Lapista on mukava ja myö teinen tv-ohjelma. Myös tv:n katsojat ovat löytäneet sarjan.

Kevättalven hienoin reality eli tosi-tv-ohjelma taitaa olla tässä. Unelma Lapista kertoo kolmen pariskunnan haaveesta, joka on Lappiin muutto. Unelma myös toteutuu. Tarina alkaa syksystä 2019 ja päättyy, kun korona-aika on jo alkanut.

Unelma Lapista on lämminhenkinen ja koskettava sarja, jossa ihmiset vaikuttavat aidoilta. Lapin luonto on tietenkin kaunis.

Unelma Lapista -sarjan voi katsoa Yle Areenassa.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste