Golfin nuoret lupaukset Urheilu 26.08.2020 Kuuntele uutinen Suomalaiset nuoret naiset ovat matkalla golfin huipulle. 25-vuotias Matilda Castren ja 23-vuotias Kiira Riihijärvi saattavat olla lajin seuraavat tähdet.
Bayern München voitti Mestarien liigan Urheilu 26.08.2020 Kuuntele uutinen Saksalainen jalkapallojoukkue FC Bayern München voitti tämän vuoden Mestarien liigan.
Saksalainen laatusarja Kulttuuri 26.08.2020 Kuuntele uutinen Das Boot – Sukellusvene U-612 on vuoden parhaita tv-sarjoja. Saksalainen sarja kertoo toisesta maailmansodasta ja sukellusveneen miehistöstä.
Tenet tulee tänään teattereihin Kulttuuri 26.08.2020 Kuuntele uutinen Tenet on syksyn odotetuimpia elokuvia.
Pääkirjoitus: Jokaisella on oikeus digitaaliseen saavutettavuuteen Pääkirjoitus 26.08.2020 Kuuntele uutinen Digitaaliset eli internetin sähköiset palvelut ovat nykyaikana arkipäivää. Kaikki eivät kuitenkaan voi käyttää näitä palveluita.
Ylinopeudet lisääntyivät korona-aikana Suomi 17.08.2020 Kuuntele uutinen Auto suistui tieltä ja törmäsi kovalla vauhdilla puuhun Nokialla varhain viime sunnuntaina. Onnettomuudessa kuoli kolme nuorta. Vakavat liikenneonnettomuudet ovat muutenkin lisääntyneet tänä kesänä.
Suuria mielenosoituksia Valko-Venäjällä Maailma 17.08.2020 Kuuntele uutinen Suuret mielenosoitukset jatkuvat Valko-Venäjällä. Sunnuntaina ainakin 100 000 ihmistä osallistui mielenosoitukseen. Mielenosoittajat vastustavat presidentti Aljaksandr Lukašenkaa.
Kasvomaskin käyttöä suositellaan joukkoliikenteessä Suomi 14.08.2020 Kuuntele uutinen Terveyden ja hyvinvoinnin laitos eli THL suosittelee kasvomaskien käyttöä. THL antoi suosituksensa torstaina 13. elokuuta.
Intoa lukemiseen Arki 12.08.2020 Kuuntele uutinen Aleksis Salusjärvi haluaa saada nuoret ymmärtämään, että lukutaito on tärkeä asia. Hän tekee työtä lukutaidon puolesta erityisopetuksessa ja vankiloissa.
Suomi tiukensi ohjeita Suomi 12.08.2020 Kuuntele uutinen Suomi on tiukentanut matkustusohjeita. Kun matkustaja palaa ulkomailta Suomeen, hän voi joutua kahden viikon karanteeniin.
Koulut alkavat Suomi 12.08.2020 Kuuntele uutinen Yli miljoona lasta ja nuorta aloittaa koulun elokuussa. Peruskoulut ja lukiot alkavat kaikissa Suomen kouluissa lähiopetuksena. Yli miljoona oppilasta ja opiskelijaa palaa kouluun tällä viikolla.
Keskusta valitsee uuden puheenjohtajan Suomi 12.08.2020 Kuuntele uutinen Suomen Keskusta valitsee syyskuun alussa uuden puheenjohtajan puolueelle.
Sanna Marin meni naimisiin Suomi 12.08.2020 Kuuntele uutinen Suomen pääministeri Sanna Marin meni naimisiin elokuun alussa.
Beirutissa valtava räjähdys Maailma 12.08.2020 Kuuntele uutinen Libanonin pääkaupungissa Beirutissa sattui tuhoisa räjähdys 4. elokuuta.
Ruotsin talous on vaikeuksissa Maailma 12.08.2020 Kuuntele uutinen Ruotsin talous on huonossa kunnossa.
Thaimaassa nähtiin tiikereitä Maailma 12.08.2020 Kuuntele uutinen Thaimaan länsiosassa on tallentunut kameraan kuvia tiikereistä. Thaimaassa ei ole nähty tiikeriä neljään vuoteen.
Formula 1 -sarja on käynnissä Urheilu 12.08.2020 Kuuntele uutinen Formula 1 -kausi käynnistyi heinäkuussa. Sarja oli tauolla koronaviruksen aiheuttaman kriisin takia.
Jääkiekkosarja NHL jatkuu pudotuspeleillä Urheilu 12.08.2020 Kuuntele uutinen Pohjois-Amerikan jääkiekkosarja NHL on jälleen käynnissä.
Jesse Puljujärvi jatkaa Kärpissä Urheilu 12.08.2020 Kuuntele uutinen Jesse Puljujärvi jatkaa ensi kaudella Oulun Kärpissä.
Liverpool voitti mestaruuden Urheilu 12.08.2020 Kuuntele uutinen Liverpool on Englannin Valioliigan mestari. Edellisestä mestaruudesta on 30 vuotta. Liverpool voitti mestaruuden viimeksi vuonna 1990.