Anton Lundell on Floridan pelaajia.

Florida Panthers varasi Anton Lundellin

NHL:n perinteinen varaustilaisuus (englanniksi draft) järjestettiin tänä syksynä virtuaalisesti.

Syynä oli koronavirus. Seurat varasivat kaikkiaan 17 uutta suomalaista pelaajaa.

HIFK:n Anton Lundell varattiin parhaalla varausnumerolla. Florida Panthers varasi Lundellin.

37-vuotias veteraani Mikko Koivu ei saanut jatkosopimusta Minnesota Wildin kanssa. Koivu allekirjoitti uuden sopimuksen Columbus Blue Jacketsin kanssa. Koivun pitkä NHL-ura jatkuu siis ainakin vuoden.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste