Antti Ruuskanen on viime vuosien menestyneimpiä suomalaisia keihäänheittäjiä.

Antti Ruuskanen jatkaa heittämistä

Keihäänheittäjä Antti Ruuskanen kertoi suunnitelmistaan lokakuun puolivälissä. Ruuskanen aikoo jatkaa keihäänheittoa.

Antti Ruuskanen ilmoitti, että hän lopettaa uransa vasta vuoden 2021 jälkeen. Hän siis kilpailee vielä yhden vuoden.

36-vuotias Ruuskanen on olympiavoittaja vuodelta 2012. Vuonna 2014 hän voitti kultaa EM-kisoissa. Ruuskanen heitti ennätyksensä 88,98 metriä vuonna 2015.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste