Paavi on huippusuosittu Maailma 11.02.2014 Kuuntele uutinen Paavi Franciscus on noussut vuodessa huippusuosioon. Paavia kuvataan maanläheiseksi köyhien puolustajaksi.
Enni Rukajärvi iloitsi hopeamitalista Urheilu 11.02.2014 Kuuntele uutinen Lumilautailija Enni Rukajärvi toi Suomen ensimmäisen mitalin olympialaisista. Rukajärvi sai viime sunnuntaina slopestylen kisasta hopeaa.
Selkokielen tarve kasvaa Suomi 11.02.2014 Kuuntele uutinen Suomessa on puoli miljoonaa selkokieltä tarvitsevaa ihmistä.
Viides Kummeli-elokuva teattereihin Kulttuuri 11.02.2014 Kuuntele uutinen Kummelin viides pitkä elokuva on nimeltään V. Se on roomalainen numero viisi.
Suvi Teräsniska hallitsee iskelmän Kulttuuri 11.02.2014 Kuuntele uutinen Suvi Teräsniska palkittiin Iskelmä-radiokanavan gaalassa vuoden parhaasta laulusta.
Justin Bieberin elämä on sekaisin Kulttuuri 11.02.2014 Kuuntele uutinen Teinitähti Justin Bieber on viime aikoina viettänyt levotonta elämää. Poptähden ystävät ovat huolestuneet Bieberin elämäntavoista.
Työttömän kannattaa olla aktiivinen Arki 11.02.2014 Kuuntele uutinen Anna-Maria Kantola on Helsingin työttömien yhdistyksen, HeTy:n, toiminnanjohtaja. Hän on myös itse ollut työtön ja tietää, millaista on elää vähällä rahalla.
Yllätyselokuva Oscar-ehdokkaana Kulttuuri 11.02.2014 Kuuntele uutinen Suomalainen lyhytelokuva on ehdolla Oscar-palkinnon saajaksi. Ehdokkuus yllätti kaikki, myös tekijät.
Vähemmistöjen puolella Arki 28.01.2014 Kuuntele uutinen Poliitikko Päivi Storgård puolustaa kielivähemmistöjä. Hän on myös kirjoittanut kirjan mielenterveyden ongelmista.
Suomi ostaa panssarivaunuja Suomi 28.01.2014 Kuuntele uutinen Puolustusvoimat ostaa Hollannista huippuluokan panssarivaunuja. Leopard-tankit saapuvat Suomeen seuraavien viiden vuoden aikana.
Suoraveloitus loppuu Suomi 28.01.2014 Kuuntele uutinen Laskujen maksaminen suoraveloituksena päättyy helmikuun alussa.
Ukrainan tilanne kiristyy Maailma 28.01.2014 Kuuntele uutinen Ukrainan pääkaupungin Kiovan mielenosoitukset jatkuvat edelleen. Ainakin kolme ihmistä on saanut surmansa, loukkaantuneita on satoja.
Kreikka on nyt EU:n puheenjohtaja Maailma 28.01.2014 Kuuntele uutinen Kriisimaa Kreikka johtaa kesään saakka unionia. Koko vuosi kuluu Etelä-Euroopan hallinnassa, sillä Kreikan jälkeen johdon ottaa Italia.
Olympialadut odottavat Urheilu 28.01.2014 Kuuntele uutinen Kerttu Niskanen on maastohiihdon ykkösnimi. 25-vuotias Niskanen lähtee olympialaisiin mitalijahtiin.
Nina Persson selvisi syövästä Kulttuuri 28.01.2014 Kuuntele uutinen Nina Persson tunnetaan The Cardigans -yhtyeen laulajana. Tammikuun lopulla hän julkaisee soololevyn Animal Heart.
Kuusamolainen lähtee olympialaisiin rennolla asenteella Urheilu 27.01.2014 Kuuntele uutinen Lumilautailija Enni Rukajärvi on Kuusamon toivo olympialaisissa.
Apu ei ole keneltäkään pois Arki 14.01.2014 Kuuntele uutinen Sari Essayahin mukaan meidän kuuluu auttaa hädässä olevaa. Siihen kehistysapu on hyvä työkalu. Essayahin vakaumuksen perustaan kuuluvat ihmisarvo, usko ja perhe.
Euroopassa ennätystyöttömyys Maailma 14.01.2014 Kuuntele uutinen Euroopan unionin alueella on ennätyksellisen paljon työttömiä. Euroopassa oli 27 miljoonaa työtöntä viime vuonna marraskuun lopussa.
Suomalaisyritykset kiertävät veroja Suomi 14.01.2014 Kuuntele uutinen Suomalaisilla yrityksillä on paljon tytäryhtiöitä veroparatiiseissa. Yhtiöitä houkuttelee näihin veroparatiiseihin erittäin alhainen verotus.
Maailman kalleimmat talviolympialaiset Arki 14.01.2014 Kuuntele uutinen Venäjä järjestää ensimmäiset talviolympiakisansa Sotšissa. Sotši sijaitsee Mustanmeren rannalla. Se on yksi Venäjän suosituimmista rantalomakohteista.