Cheek esiintyy stadionilla ja jää tauolle

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: FemboArt
Uutinen julkaistu: 12.08.2014

Raplaulaja Cheek tekee historiaa. Hän esiintyy kaksi kertaa Olympiastadionilla.

Kukaan kotimainen artisti ei ole aikaisemmin esiintynyt yksin Helsingin Olympiastadionilla. Cheek esiintyy olympiastadionilla peräti kahtena iltana peräkkäin. Stadionille odotetaan yhteensä lähes 80 000 katsojaa.

Cheek eli Jare Tiihonen on  rapmuusikko. Hän syntyi Lahdessa ja asuu Helsingissä. Cheek on 32-vuotias. Hän on tehnyt musiikkia 15 vuoden ajan. Koko kansan suosioon Cheek nousi Vain elämää -ohjelmassa vuonna 2012.

Stadionkonserttien jälkeen Cheek jää pitkälle tauolle. Hän ei kuitenkaan aio lopettaa musiikin tekemistä.

– Välillä on hyvä vähän miettiä, mitä tekee seuraavaksi.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste