Sivu: 141 / 242 Artikkelit 2801 - 2820 Yhteensä 4824 artikkelia

Sote-uudistus huolestuttaa

Claes Andersson on monipuolinen persoona. Hän on psykiatri, kirjailija ja muusikko. Andersson opiskeli psykiatriksi. Hän on kirjoittanut 25 runokirjaa ja kuusi romaania. Andersson on taitava jazzpianisti. Hän on pelannut myös aktiivisesti jalkapalloa. Andersson tunnetaan ehkä parhaiten poliitikkona. Hän on ollut kansanedustaja, kulttuuriministeri ja vasemmistoliiton puheenjohtaja. Kiinnostuit jo nuorena yhteiskunnallisista asioista. … Lue lisää artikkelista