SPV on salibandyn mestari Urheilu 08.05.2012 Kuuntele uutinen SPV voitti salibandyn eli ”sählyn” mestaruuden.
Anna tekee asiat omalla tavallaan Kulttuuri 08.05.2012 Kuuntele uutinen Erikssonin musiikki on muuttunut.
Diandra on uusi Idols-tähti Kulttuuri 08.05.2012 Kuuntele uutinen Diandran isä on Chilestä ja äiti Suomesta.
The Rasmus palasi Kulttuuri 08.05.2012 Kuuntele uutinen Uusi levy kuulostaa 10 vuoden takaiselta Rasmukselta.
Kati Veijonen viihtyy Bangkokissa Arki 24.04.2012 Kuuntele uutinen – Liikenne on täällä järjetöntä, liikkuminen vie päivästä suuren osan. Näin sanoo Kati Veijonen, joka työskentelee Suomen suurlähetystössä Bangkokissa.
Perussuomalaisten kannatus laskussa Suomi 24.04.2012 Kuuntele uutinen Perussuomalaisten ympärillä on sattunut ja tapahtunut. Kohujen arvellaan vaikuttaneen puolueen suosioon.
Perhesurmat järkyttävät Suomi 24.04.2012 Kuuntele uutinen – Meidän pitäisi hyväksyä myös epäonnistuminen, presidentti Niiinistö sanoo.
Kansa ostaa maitotuotteita Suomi 24.04.2012 Kuuntele uutinen Jogurtti, juusto ja rahka maistuvat suomalaiselle.
Kouvolan Kiina-keskus kuihtui Suomi 24.04.2012 Kuuntele uutinen Kouvolasta ei tullut kiinalaista kaupunkia.
Unkarin poliittinen järjestelmä horjuu Maailma 24.04.2012 Kuuntele uutinen Unkari on ajautunut erimielisyyksiin Euroopan unionin kanssa.
Pohjois-Koreassa on valtava ruokapula Maailma 24.04.2012 Kuuntele uutinen Pohjois-Korean johtaja Kim Jong-un jatkaa johtamistaan vanhalla linjalla.
Kate pääsi vahamuseoon Maailma 24.04.2012 Kuuntele uutinen Cambridgen herttuatar pääsi vahakabinettiin.
Räikkönen nousi takaisin palkintopallille Urheilu 24.04.2012 Kuuntele uutinen Kimi Räikkönen aikoo voittaa Euroopassa.
Leijonat matkalla kohti kotikisoja Urheilu 24.04.2012 Kuuntele uutinen MM-kisat alkavat 4. toukokuuta.
Kari Peitsamo: ”Jokainen laulu on pieni ihme” Arki 11.04.2012 Kuuntele uutinen – 50-vuotiaana on hyvä tehdä iso elämänmuutos, Kari Peitsamo pohtii. Hän on säveltänyt ja sanoittanut levyilleen melkein 900 laulua.
Tuntematon Vietnam avautuu Arki 11.04.2012 Kuuntele uutinen Vietnam on Kaakkois-Aasian väkirikkain ja suurin maa.