Jippu keikkailee syksyllä

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Warner Music Finland
Uutinen julkaistu: 28.08.2012

Jippu on ristiriitainen, toiset pitävät hänestä, jotkut taas inhoavat.

Laulaja ja lauluntekijä Jippu keskittyy syksyllä keikkailuun. Hänellä on keikkoja sekä perinteisissä rock-klubeissa että Seinäjoen Lakeuden Risti -kirkossa. Kirkkokonsertti on 6.10. Elämä lapselle -konsertissa Helsingissä Jippu esiintyy 12.9.

Jipun kolmas levy Väärinpäin lentävät linnut julkaistiin keväällä. Levy sisältää herkkiä ja rankkoja kappaleita, joista osa on herättänyt kohua.

Jipun itsensä mukaan hän on löytänyt musiikillisen linjansa. Hän kuitenkin sanoo, ettei ole löytänyt vieläkään itseään ihmisenä.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)