Jari Litmasesta kertova elokuva Kuniongas Litmanen tulee ensi-iltaan 28. syyskuuuta.

Jari Litmasesta kertova elokuva Kuniongas Litmanen tulee ensi-iltaan 28. syyskuuuta.

Jalkapallon nykyiset ja entiset huiput stadionilla

Jari Litmanen nähdään viimeistä kertaa Suomen maajoukkueen paidassa Olympiastadionilla 8. syyskuuta. Kyseessä on Litmasen ja muun "kultaisen sukupolven" jäähyväisottelu.

Suomen miesten jalkapallo-maajoukkue aloittaa MM-karsinnat. Maajoukkue kohtaa karsintojen avausottelussa Ranskan. Ottelu pelataan Helsingin olympiastadionilla perjantaina 7. syyskuuta.

Päävalmentaja Mixu Paatelaisen luotsaama ”Huuhkajat” kohtaa MM-karsinnan seuraavassa ottelussa 12.10. Helsingissä Georgian.

Lauantaina 8.9. Olympia- stadionilla on luvassa hiukan erilainen jalkapallo-ottelu. Sankarit stadionilla -tapahtumassa kohtaavat Suomen entiset huiput ja maailmantähdet. Kyseessä on usean maajoukkueen pelaajan jäähyväisottelu. Suomen joukkueessa pelaavat esimerkiksi Jari Litmanen, Sami Hyypiä ja Antti Niemi.

Vastaansa he saavat joukkueen, joka on koottu heidän entisistä vastustajistaan. Kentällä nähdään toivon mukaan monia maailmantähtiä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste