Helsinkiin valitaan uusi pormestari Suomi 24.03.2021 Kuuntele uutinen Kuntavaalit siirtyivät kesäkuuhun. Kuntavaalien yhteydessä valitaan myös uusi pormestari Helsinkiin.
Virossa on tiukka koronasulku Maailma 24.03.2021 Kuuntele uutinen Virossa on erittäin paha koronatilanne. Ennätysmäärä ihmisiä on sairastunut koronavirustautiin.
Naisten turvallisuus huolettaa Britanniassa Maailma 24.03.2021 Kuuntele uutinen Britannian pääkaupungissa Lontoossa on järjestetty suuria mielenosoituksia naisten turvallisuuden puolesta.
Sveitsi kielsi burkat Maailma 24.03.2021 Kuuntele uutinen Sveitsiläiset ovat äänestäneet burkakiellon puolesta. Kansanäänestys järjestettiin maaliskuussa.
Victoria ja Daniel sairastuivat koronaan Maailma 24.03.2021 Kuuntele uutinen Ruotsin kruununprinsessa Victoria ja prinssi Daniel sairastavat koronaa.
Formula 1 -sarja alkaa Bahrainissa Urheilu 24.03.2021 Kuuntele uutinen Formula 1 eli F1-kilpailujen kausi alkaa maaliskuun lopussa. Ensimmäinen osakilpailu ajetaan Bahrainissa.
Lapset ja nuoret kärsivät rajoituksista Urheilu 24.03.2021 Kuuntele uutinen Liikuntaharrastusten rajoittaminen näkyy lapsissa ja nuorissa.
Tokion olympialaiset alkavat heinäkuussa Urheilu 24.03.2021 Kuuntele uutinen Olympiakomitean puheenjohtaja vakuuttaa, että Tokion olympialaiset järjestetään.
Barcelona ja Juventus putosivat Mestarien liigan jatkosta Urheilu 24.03.2021 Kuuntele uutinen Lionel Messi ja Cristiano Ronaldo eivät ole mukana enää tänä keväänä Mestarien liigassa
Saarioinen lopettaa lauantaimakkaran valmistuksen Suomi 24.03.2021 Kuuntele uutinen Saarioinen lopettaa lauantaimakkaran valmistuksen. Makkaraa tehtiin melkein 100 vuotta.
Sepän ammatti on tuhansia vuosia vanha Arki 24.03.2021 Kuuntele uutinen Kimmo Tulimetsä on seppä. Hän takoo metallista koruja sekä muita esineitä. Perinteiset käsityöammatit kiinnostavat nykyään monia.
Lintujen tarkkailu on suosittu harrastus Arki 24.03.2021 Kuuntele uutinen Lintuja voi harrastaa monella tavalla. Talvella lintuja voi syöttää. Keväällä niille voi laittaa pönttöjä pesintää varten.
Hauskaa ja hienoa designia Arki 24.03.2021 Kuuntele uutinen Aarikka on suomalainen muotoilualan yritys. Aarikka on erikoistunut sisustustavaroihin ja koruihin, jotka valmistetaan puusta.
Tarinoita rockin naisista Kulttuuri 24.03.2021 Kuuntele uutinen Suzi Quatro, Joan Jett and the Blackhearts ja The Go-Go’s ovat merkittäviä laulajia, lauluntekijöitä ja yhtyeitä rockin historiassa.
Lappi valloittaa Kulttuuri 24.03.2021 Kuuntele uutinen Unelma Lapista on mukava ja myö teinen tv-ohjelma. Myös tv:n katsojat ovat löytäneet sarjan.
Pääkirjoitus: Kulttuuriala tarvitsee tukea Pääkirjoitus 24.03.2021 Kuuntele uutinen Kulttuuriala on pahassa ahdingossa. Monet esiintyjät ovat köyhtyneet viimeisen vuoden aikana niin paljon, että he joutuvat myymään soittimiaan. Esiintyjät joutuvat siis myymään omia työvälineitään.
Rinnekangas menestyi lumilautailussa Urheilu 17.03.2021 Kuuntele uutinen Suomen Rene Rinnekangas tuli kolmanneksi lumilautailun MM-kisojen slopestyle-kilpailussa. Rinnekankaalla oli mahdollisuus mitaliin myös big airissa, mutta hän kaatui.
Yo-kirjoitukset alkavat Suomi 16.03.2021 Kuuntele uutinen Tämän kevään ylioppilaskirjoitukset alkavat tänään. Korona näkyy myös ylioppilaskirjoitusten järjestelyissä.
Soittamisen täytyy olla hauskaa Arki 09.03.2021 Kuuntele uutinen Hannu Annala on keksinyt eläinkuvanuotit. Nuottien avulla soittamisen harjoittelu on hauskaa ja helppoa.
Kuntavaalit siirtyvät Suomi 09.03.2021 Kuuntele uutinen Kuntavaalit siirtyvät huonon koronatilanteen takia. Vaalit järjestetään sunnuntaina 13. kesäkuuta.