Allegron matkustajia Helsingin rautatieasemalla. Kuva otettiin ennen koronapandemiaa.

Junalla ei pääse EM-kisoihin

Junaliikenne Suomen ja Venäjän välillä ei ala kesäkuussa. Junalla ei siis pääse katsomaan jalkapallon EM-kisojen otteluita Pietariin.

Suomi ja Venäjä uskoivat toukokuun alussa, että junaliikenne maiden välillä käynnistyy uudelleen kesäkuussa. Suunnitelmana oli, että suomalaiset pääsevät katsomaan Huuhkajien pelejä Pietariin.

Venäjän koronatilanne on kuitenkin huonontunut jälleen. Tästä syystä junaliikennettä ei aloiteta.

Matkustajajuna Allegro ei ole kulkenut Suomen ja Venäjän välillä yli vuoteen.

Jalkapallon EM-kisat alkavat 11. kesäkuuta. Suomella on pelejä myös Pietarissa.

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste