Suosikkiohjelma Strömsö jatkuu vielä pitkään Arki 02.07.2012 Kuuntele uutinen – Tiedonvälitys on muuttumassa. Ihmiset eivät enää tilaa niin paljon sanomalehtiä. Tietokoneet ja älypuhelimet ovat tärkeitä, Marit af Björkesten sanoo.
Mansikanpoimijat ovat usein ulkomaalaisia Suomi 02.07.2012 Kuuntele uutinen Heinäkuu on parasta mansikka-aikaa.
Brasilialaiset rakastavat tanssia Maailma 02.07.2012 Kuuntele uutinen Samba on Brasiliassa vain yksi tanssi muiden joukossa.
Maailman suurin urheilutapahtuma Urheilu 02.07.2012 Kuuntele uutinen Lontoon olympialaiset alkavat heinäkuun lopulla.
Espanja on Euroopan paras jalkapallomaa Urheilu 02.07.2012 Kuuntele uutinen Espanja on lyömätön jalkapallomaa.
Minna Kauppi kisaa kesällä Urheilu 02.07.2012 Kuuntele uutinen Minna Kauppi yrittää jälleen maailmanmestariksi.
Näyttelijästä tuli Elonkerjuun laulaja Kulttuuri 02.07.2012 Kuuntele uutinen Juha Lagströmiä verrataan Lauri Tähkään.
Kuntien määrää on vähennettävä Arki 19.06.2012 Kuuntele uutinen Henna Virkkunen työskenteli nuorempana hevostenhoitajana. Hän haaveilee omasta hevosesta. – Tuskinpa olen politiikassa mukana loppuikäni.
Nokia irtisanoo tuhansia Suomi 19.06.2012 Kuuntele uutinen 3 700 ihmistä menettää työpaikkansa Nokian Suomen tehtailla.
Selkokeskus mukana Porin SuomiAreenassa Suomi 19.06.2012 Kuuntele uutinen Porissa keskustellaan heinäkuussa selkokielestä.
Harvinaisen paljon risteilymatkustajia Suomi 19.06.2012 Kuuntele uutinen Helsinkiin tulee kesällä 400 000 päivämatkalaista laivoilla.
Passi mukaan Tallinnaan Suomi 19.06.2012 Kuuntele uutinen Matkustajan täytyy pystyä todistamaan henkilöllisyytensä myös lyhyellä Tallinnan-matkalla.
Syyriassa on käynnissä verinen sisällissota Maailma 19.06.2012 Kuuntele uutinen Syyria on ajatunut sisällissotaan.
Kreikka haluaa pysyä mukana eurossa Maailma 19.06.2012 Kuuntele uutinen Kreikalla on valtavia taloudellisia vaikeuksia. Sen ero rahaliitto eurosta on edelleen mahdollinen.
Sarvikuonojen salametsästys kiihtyy Maailma 19.06.2012 Kuuntele uutinen Sarvikuonojen sarvilla on valtava kysyntä Aasiassa.
Norsujen salametsästys kuriin Maailma 19.06.2012 Kuuntele uutinen Norsunluuta takavarikoitiin ennätysmäärä.
Puola panosti kisoihin valtavasti Urheilu 19.06.2012 Kuuntele uutinen Puola rakensi kisoja varten uudet hienot jalkapallostadionit ja paljon muuta.
Mixu Paatelainen uskoo yllätykseen Urheilu 19.06.2012 Kuuntele uutinen Mixu Paatelainen veikkaa Ranskan pääsevän pitkälle.
Kari Aalto: ”En osannut edes haaveilla tällaisesta” Arki 05.06.2012 Kuuntele uutinen – Välillä väsyttää. Reissaamme pakettiautolla. Saksan kiertueella meillä oli keikkabussi, kertoo Kari Aalto Pertti Kurikan nimipäivät -yhtyeestä.