Koulut kiinni toukokuun puoliväliin asti Suomi 31.03.2020 Kuuntele uutinen Hallitus jatkaa kuukaudella monia rajoituksia, joita koronavirus on aiheuttanut. Esimerkiksi suurin osa koulujen oppilaista saa etäopetusta toukokuun 13. päivään asti.
Ravintolat menevät kiinni Suomi 30.03.2020 Kuuntele uutinen Hallitus päätti, että ravintolat menevät kiinni tänään. Ravintolat ovat kiinni kaksi kuukautta. Ne avautuvat vasta toukokuun lopulla. Ravintolat suljetaan, jotta koronavirus leviää hitaammin.
Nyt myös Kiina sulkee rajojaan Maailma 27.03.2020 Kuuntele uutinen Kiinassa koronaviruksen tartunnat ovat vähentyneet. Kiinaan tulee nyt tartuntoja muista maista. Siksi Kiina kieltää melkein kaikki matkat muista maista Kiinaan.
Uusimaa eristetään muusta Suomesta Suomi 26.03.2020 Kuuntele uutinen Hallitus esittää, että Uusimaa eristetään muusta Suomesta. Uudeltamaalta ei saa lähteä eikä sinne saa matkustaa. Kielto tulee voimaan huomenna perjantaina 27. maaliskuuta. Kiellon tarkoitus on estää koronaviruksen leviämistä Uudeltamaalta muualle Suomeen.
Liikkumista saatetaan rajoittaa Suomi 25.03.2020 Kuuntele uutinen Suomi on sulkenut rajat koronaviruksen takia. Tarpeetonta liikkumista ei suositella maan sisällä.
Koronavirus heikentää taloutta Suomi 25.03.2020 Kuuntele uutinen Koronavirus aiheuttaa paljon taloudellisia huolia.Yritykset irtisanovat ja lomauttavat ihmisiä.
Räppäri Mercedes Bentso purkaa tunteet paperille Arki 25.03.2020 Kuuntele uutinen Räppäri Mercedes Bentso kertoo musiikissaan omasta elämästään. Hänellä on myös vaikeita kokemuksia, joista hän haluaa kertoa ääneen.
Hallitus tukee Finnairia Suomi 25.03.2020 Kuuntele uutinen Valtio lupaa 600 miljoonan euron tuen, jolla lentoyhtiö Finnairin talous turvataan.