Kuukauden mukaan: kesäkuu 2019

sivu 1 / 4 (36 uutista)

Suomi johtaa Euroopan unionia loppuvuoden ()

Suomi on EU:n puheenjohtajamaa heinäkuun alusta lähtien. Puheenjohtajuus kiertää EU-maiden kesken. Jokainen maa on vuorollaan unionin puheenjohtaja puoli vuotta kerrallaan. Tämä on Suomen kolmas kausi puheenjohtajana.

Kesäsää kiinnostaa ()

Tähän aikaan vuodesta sää on suurin puheenaihe Suomessa. On kesäloman aika. Ihmiset suunnittelevat, mitä he tekevät lomalla. Sää vaikuttaa suunnitelmiin paljon.