Siirry sisältöön
Selkosanomat - etusivulle
  • Etusivu
  • Suomi
  • Maailma
  • Urheilu
  • Kulttuuri
  • Arki
  • Arkisto
  • Uutisia kuvilla
  • Lätta bladet
Olet tässä:Etusivu 2018 toukokuu
Hae sivustolta:

Kuukausi: toukokuu 2018

Kylie Minogue täytti 50 vuotta

Kulttuuri

31.05.2018
Kuuntele uutinen

Poptähti Kylie Minogue täytti viime maanantaina 50 vuotta. Kylie nousi tähdeksi yli 30 vuotta sitten.

Toukokuu oli ennätyksellisen kuuma

Suomi

31.05.2018
Kuuntele uutinen

Toukokuu on ollut todella lämmin. Tänä vuonna Suomessa on ollut enemmän hellepäiviä kuin koskaan aiemmin.

Tulivuori Kilauea purkautuu Havaijilla

Maailma

30.05.2018
Kuuntele uutinen

Tulivuori Kilauea purkautuu Havaijilla. Tulivuorenpurkaus on jatkunut jo kuukauden ajan. 2 000 ihmistä on evakuoitu purkauksen tieltä.

Suomen lippu täytti sata vuotta

Suomi

29.05.2018
Kuuntele uutinen

Suomen lippu täytti maanantaina sata vuotta. Valtakunnallinen pääjuhla Suomen lippu 100 vuotta järjestettiin Haminassa.

Osallistu Minun unelmakotini -kilpailuun!

Arki

25.05.2018
Kuuntele uutinen

Verneri.netin kesän 2018 kilpailu on Minun unelmakotini. Kerro millaisesta kodista haaveilet ja osallistu kilpailuun. Vai asutko jo unelmakodissa? Kerro, millainen se on.

Saimaannorpan suojelu on onnistunut

Suomi

23.05.2018
Kuuntele uutinen

Saimaannorpan kanta kasvaa. Nykyisin on noin 400 saimaannorppaa.

Uusi lastensairaala valmistui

Suomi

23.05.2018
Kuuntele uutinen

Uusi lastensairaala on valmistunut Helsinkiin. Rakennusta kehutaan maailman parhaaksi lastensairaalaksi.

Poliisin ylin johto syytteissä

Suomi

23.05.2018
Kuuntele uutinen

Suomen ylintä poliisijohtoa syytetään rikoksista. Syyttäjä vaatii rangaistusta kolmelle poliisijohtajalle.

Vanhemmat artikkelit
Sivu1 Sivu2 … Sivu6 Seuraava →
Lataa lisää uutisia
  • Ota yhteyttä
  • Tilaa Selkosanomat
  • Saavutettavuusseloste
  • Lisätietoa Selkosanomista

Yhteystiedot:

Selkosanomat

Linnoitustie 2 B

02600 ESPOO

Puhelin: (09) 34809 240

Sähköposti: selkokeskus@kvl.fi

Toimitus:

Päätoimittaja: Petri Kiuttu

Toimittajat: Kaisa Kaatra, Maria Österlund

Tekniikka: Kehitysvammaliitto / Papunet

Julkaisija: Selkokeskus / Kehitysvammaliitto

Muita sivustoja:

Selkokeskuksen sivut

YLE:n selkouutiset


Selkosanomat Facebookissa

Vastuullista journalismia logo Selkotunnus logo
© 2026 Selkosanomat
Seuraava sivu »