Kylie Minogue täytti 50 vuotta

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 31.05.2018

Poptähti Kylie Minogue täytti viime maanantaina 50 vuotta. Kylie nousi tähdeksi yli 30 vuotta sitten.

Australialainen Kylie Minogue tuli tunnetuksi 1980-luvulla. Hänen ensimmäiset hittikappaleensa olivat The Loco-Motion ja I Should Be So Lucky. Molemmat julkaistiin vuonna 1987.

Monet 1980-luvun tähdet on jo unohdettu. Kylie Minoguen suosio on kuitenkin jatkunut yli 30 vuoden ajan. Kylie on onnistunut muuttumaan ja muokkaamaan tyyliään.

Kylie Minogue tunnetaan poptähden uransa lisäksi rintasyövän vastaisesta työstä. Kylie Minogue sairastui rintasyöpään vuonna 2005. Syöpäkasvain leikattiin kolmesti, ja Minogue sai voimakkaita hoitoja. Hän selvisi syövästä.

Kylie Minoguen tunnetuimpia kappaleita ovat Can’t Get You Out Of My Head, Spinning Around, Shocked sekä yhdessä Nick Caven kanssa levytetty Where The Wild Roses Grow.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)