Suomen suosituin rock-yhtye Eppu Normaali viettää juhlavuottaan. Yhtye on toiminut jo 40 vuotta. Eput-dokumenttielokuva kertoo yhtyeen tarinan.
Kuukauden mukaan: marraskuu 2016
sivu 1 / 4 (36 uutista)
Nico Rosberg voitti maailmanmestaruuden ()
Nico Rosberg on F1-autoilusarjan maailmanmestari. Rosberg varmisti maailmanmestruutensa sunnuntaina Abu Dhabin osakilpailussa.
Kuubassa muistellaan Castroa ()
Kuuban pitkäaikainen presidentti ja vallankumousjohtaja Fidel Castro on kuollut. Castro kuoli viime perjantaina. Hän oli 90-vuotias. Castro hallitsi Kuubaa melkein 50 vuoden ajan.
Ystävätaikina voitti runokilpailun ()
Kilpailun voitti runo nimeltä Ystävätaikina. Sen on kirjoittanut 31-vuotias helsinkiläinen Ismo Parkkinen.
Nuorisotila verkossa ()
Nuorisotyöntekijät menevät sinne, missä nuoret ovat. Siksi nuorisotyö on mennyt myös nettiin.
Suomi pyysi anteeksi lastensuojelun uhreilta ()
Suomen valtio pyysi anteeksi ihmisiltä, jotka ovat kokeneet väkivaltaa lastensuojelussa.
Lapset voivat melko hyvin ()
Suomalaiset 6-vuotiaat lapset ovat tyytyväisiä elämäänsä. Näin kertoo tutkimus, jossa haastateltiin 6-vuotiaita lapsia eri puolilla Suomea.
Tunneli avautui Tampereella ()
Tampereella avautui Suomen pisin maantietunneli.
Postinjakelu muuttuu ()
Posti jaetaan kaupungeissa tulevaisuudessa nykyistä harvemmin.
Trump valmistelee vallanvaihtoa ()
Donald Trump valmistautuu nyt Yhdysvaltain presidentin tehtäviin. Republikaanien ehdokas Donald Trump voitti demokraattien Hillary Clintonin USA:n presidentinvaaleissa.