Ystävätaikina voitti runokilpailun

Teksti: Mira Vihmo
Kuva: Mira Vihmo
Uutinen julkaistu: 24.11.2016

Kilpailun voitti runo nimeltä Ystävätaikina. Sen on kirjoittanut 31-vuotias helsinkiläinen Ismo Parkkinen.

Verneri.netin Minun ystäväni -runokilpailuun osallistui 68 runoa.

Vernerin lukijat saivat äänestää kilpailun voittajan. Äänet jakautuivat hyvin tasaisesti, suurin osa runoista sai ainakin yhden äänen. Yhteensä ääniä annettiin 113. Ismo Parkkisen runo sai yhdeksän ääntä.

Kun klikkaat ylläolevaa kuvaa, voit kuunnella Ystävätaikina-runon. Iina Hokkanen, Marja-Terttu Pekki ja Piia Heikkinen toimintakeskus Tanhuasta esittävät sen videolla.

Verneri.net on kehitysvamma-alan verkkopalvelu.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)