Pekka Haavisto on uusi kehitysministeri. Presidentti Sauli Niinistö nimitti Haaviston ministeriksi viime torstaina.
Kuukauden mukaan: lokakuu 2013
sivu 1 / 2 (19 uutista)
Peliyritys rikastui jättikaupalla ()
Peliyhtiö Supercellin menestystarina antaa uskoa Nokian jälkeiseen Suomeen. Peliyhtiö Supercellin menestys on tuonut Suomeen ainakin pari uutta miljonääriä.
Kansalaisaloite kilpailutuksesta ()
Pertti Kurikan Nimipäivät -yhtyeen Kari Aalto ja Sami Helle ovat Ei kilpailutukselle -kansalaisaloitteen takana.
Vaatetuotantoa ilman vastuullisuutta ()
Bangladeshissa Etelä-Aasiassa sattui jälleen lokakuun alussa tuhoisa tulipalo vaatetehtaassa.
Musiikkia japanilaisille ()
Janne Hyöty kirjoittaa lauluja Japanin suurille musiikkimarkkinoille. Hyödyn mukaan Japanissa popkappaleen sanoitusta kuunnellaan tarkasti.
Robert Helenius palasi Suomeen ()
Robert Helenius muutti Saksasta takaisin Suomeen. Nyrkkeilijä riitautui saksalaisen tallinsa kanssa.
Japani on erilainen ()
Japani on niin hieno maa, että sinne kannattaa matkustaa kerran elämässä. Japani on niin erilainen, että kokenutkin matkustaja hämmentyy.
Rock and rollin isähahmo Suomeen ()
Chuck Berryä pidetään rockmusiikin keksijänä. Ikämiessarjan kitaristi, lauluntekijä ja laulaja saapuu Suomeen.
Lauri Tähkä henkilökohtaisena ()
Lauri Tähkän naama tunnetaan koko Suomessa.
Juha Tapio ei ole pelkästään vakava ()
Juha Tapion syksy on erityisen kiireinen. Laulaja ja lauluntekijä on ainakin julkisuudessa poikkeuksellisen paljon esillä.