Siirry sisältöön
Selkosanomat - etusivulle
  • Etusivu
  • Suomi
  • Maailma
  • Urheilu
  • Kulttuuri
  • Arki
  • Arkisto
  • Uutisia kuvilla
  • Lätta bladet
Olet tässä:Etusivu 2018 helmikuu
Hae sivustolta:

Kuukausi: helmikuu 2018

Monien roolien Waltteri

Arki

28.02.2018
Kuuntele uutinen

Waltteri Torikka on oopperalaulaja. Hän voitti keväällä 2015 Tähdet, tähdet -tv-ohjelman. Sen jälkeen hän on esittänyt myös kevyttä musiikkia.

Iivo ja Krista Suomen sankareita

Urheilu

28.02.2018
Kuuntele uutinen

Talviolympialaiset päättyivät komeasti. Iivo Niskanen sai kultaa 50 kilometrin hiihdossa. Krista Pärmäkoski tuli toiseksi 30 kilometrin hiihdossa.

Viro täytti 100 vuotta

Maailma

28.02.2018
Kuuntele uutinen

Suomen eteläinen naapurimaa Viro juhli viime lauantaina. Itsenäinen Viro täytti sata vuotta.

Eläinsuojelulakia arvostellaan

Suomi

28.02.2018
Kuuntele uutinen

Suomi saa pian uuden eläinsuojelulain. Eläinsuojelujärjestöt sanovat, että laki ei ole tarpeeksi hyvä.

Syyrian sota kiihtyy taas

Maailma

28.02.2018
Kuuntele uutinen

Syyrian armeija pommittaa kapinallisia. Turkki hyökkää kurdien kimppuun Syyriassa. Syyrian sodalle ei näy vieläkään loppua.

Olympialaiset päättyivät

Urheilu

28.02.2018
Kuuntele uutinen

Pyeongchangin talviolympialaiset päättyivät viime sunnuntaina.

Kirosana helpottaa, kun suututtaa

Arki

28.02.2018
Kuuntele uutinen

Melkein kaikki ihmiset kiroilevat joskus. Silti pidämme kiroilua rumana tapana. Hitto soikoon! Miksi käyttäydymme näin oudosti?

Pidämme ruukkukasveista

Arki

28.02.2018
Kuuntele uutinen

Ruukkukasvit ovat suosittuja. Joka toisella suomalaisella on kotona ruukkukasveja. Näin kertoo kysely, jonka teki Biolan-yritys.

Vanhemmat artikkelit
Sivu1 Sivu2 … Sivu4 Seuraava →
Lataa lisää uutisia
  • Ota yhteyttä
  • Tilaa Selkosanomat
  • Peruuta Selkosanomat
  • Saavutettavuusseloste
  • Lisätietoa Selkosanomista

Yhteystiedot:

Selkosanomat

Linnoitustie 2 B

02600 ESPOO

Puhelin: (09) 34809 240

Sähköposti: selkokeskus@kvl.fi

Toimitus:

Päätoimittaja: Petri Kiuttu

Toimittajat: Kaisa Kaatra, Maria Österlund

Tekniikka: Kehitysvammaliitto / Papunet

Julkaisija: Selkokeskus / Kehitysvammaliitto

Muita sivustoja:

Selkokeskuksen sivut

YLE:n selkouutiset


Selkosanomat Facebookissa

Vastuullista journalismia logo Selkotunnus logo
© 2026 Selkosanomat
Seuraava sivu »