Soili Perkiö opettaa tulevia musiikinopettajia Sibelius-Akatemiassa. Perkiö on myös tunnettu lastenmusiikin säveltäjä.
Kuukauden mukaan: helmikuu 2015
sivu 1 / 3 (23 uutista)
Terveydenhuollon uudistus hidastui taas ()
Ehdotus terveydenhuollon uudistamiseksi on Suomen perustuslain vastainen.
Verkkolehti kehittyy toiveiden pohjalta ()
Lukijat toivovat Selkosanomien verkkolehteen lisää kulttuuria, kotimaan uutisia ja haastatteluja.
Lisää pohjoismaista yhteistyötä ()
Suomen ja Ruotsin puolustusvoimat ehdottavat yhteistyön tiivistämistä.
Tulitaukosopimus ei pidä Ukrainassa ()
Ukrainan armeija syyttää venäjämielisiä separatisteja taistelujen jatkamisesta.
Kiinalainen vuohen vuosi alkoi ()
Viime viikolla vietettiin kiinalaista uutta vuotta. Helmikuun 18. päivänä juhlittiin ja paukuteltiin ilotulitteita vuohen vuoden alkamisen kunniaksi.
Suomella vaisu alku MM-hiihdoissa ()
Suomalaiset eivät yltäneet kärkisijoille hiihdon MM-kisojen alkupäivinä Ruotsin Falunissa.
Lautasmallista apua ruokailuun ()
Lautasmalli auttaa syömään terveellisesti ja järkevästi.
Selkokielisiä uutisia 25 vuotta ()
Suomen ensimmäinen selkokielinen uutislehti perustettiin vuonna 1990.
Birdman sai eniten Oscareita ()
Komediaelokuva Birdman voitti peräti neljä Oscaria.