Satakunnassa on muutettu potilasohjeita selkokielelle.
– Yksi näistä on nimeltään Opas sädehoitoon tulevalle, kertoo oppaiden mukauttaja Riikka Törnroos.
Kuukauden mukaan: syyskuu 2012
sivu 1 / 3 (26 uutista)
Keskustalla ja SDP:llä eniten ehdokkaita ()
Kuntavaalit järjestetään sunnuntaina 28. lokakuuta.
Itärajan Vaalimaalle kasino ()
Kasino avataan vuonna 2015.
SM-liigassa on monta suosikkia ()
Jääkiekon SM-liigassa on ainakin kahdeksan mestarisuosikkia. Mestari on selvillä varmasti ensi huhtikuussa.
Japani ja Kiina riitelevät autioista saarista ()
Riita alkoi syyskuun puolivälissä, kun Japani ilmoitti Kiinalle, että se on ostanut saaret.
Hollanti kieltää kannabiskahvilat ()
Kannabista myydään Hollannissa lukuisissa kahviloissa esimerkiksi Amsterdamissa.
Muslimimaissa suuria mellakoita ()
Muhammed-video aiheuttaa mellakoita kiihkeimpien muslimien keskuudessa.
Catherinen alastonkuvista kohu ()
Herttuattaren kuvat aiheuttavat hämmennystä.
Elokuvissa käynti romahti Amerikassa ()
Amerikkalaiset pelkäävät mennä elokuviin.
Anna Puu muuttui punapääksi ()
Suosikkilaulajan hiusten väri muuttui. Musiikkityyli on kuitenkin sama.