– Tiedonvälitys on muuttumassa. Ihmiset eivät enää tilaa niin paljon sanomalehtiä. Tietokoneet ja älypuhelimet ovat tärkeitä, Marit af Björkesten sanoo.
Kuukauden mukaan: heinäkuuta 2012
sivu 1 / 1 (7 uutista)
Mansikanpoimijat ovat usein ulkomaalaisia ()
Heinäkuu on parasta mansikka-aikaa.
Brasilialaiset rakastavat tanssia ()
Samba on Brasiliassa vain yksi tanssi muiden joukossa.
Maailman suurin urheilutapahtuma ()
Lontoon olympialaiset alkavat heinäkuun lopulla.
Espanja on Euroopan paras jalkapallomaa ()
Espanja on lyömätön jalkapallomaa.
Minna Kauppi kisaa kesällä ()
Minna Kauppi yrittää jälleen maailmanmestariksi.
Näyttelijästä tuli Elonkerjuun laulaja ()
Juha Lagströmiä verrataan Lauri Tähkään.