Espanja on Euroopan paras jalkapallomaa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 02.07.2012

Espanja on lyömätön jalkapallomaa.

Espanja teki historiaa ja voitti jalkapallon EM-kultaa. Espanja kukisti loppouttelussa Italian 4–0 sunnuntaina 1.7.

Espanja on voittanut peräkkäin kaksi Euroopan mestaruutta ja vuoden 2010 MM-kultaa. EM-kilpailut järjestettiin Puolassa ja Ukrainassa.

Jalkapallon seuraavat EM-kilpailut järjestetään vuonna 2016 Ranskassa. MM-kisat järjestetään vuonna 2014 Brasiliassa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste