Henna Virkkunen työskenteli nuorempana hevostenhoitajana. Hän haaveilee omasta hevosesta.
– Tuskinpa olen politiikassa mukana loppuikäni.
Kuukauden mukaan: kesäkuu 2012
sivu 1 / 3 (22 uutista)
Nokia irtisanoo tuhansia ()
3 700 ihmistä menettää työpaikkansa Nokian Suomen tehtailla.
Selkokeskus mukana Porin SuomiAreenassa ()
Porissa keskustellaan heinäkuussa selkokielestä.
Harvinaisen paljon risteilymatkustajia ()
Helsinkiin tulee kesällä 400 000 päivämatkalaista laivoilla.
Passi mukaan Tallinnaan ()
Matkustajan täytyy pystyä todistamaan henkilöllisyytensä myös lyhyellä Tallinnan-matkalla.
Syyriassa on käynnissä verinen sisällissota ()
Syyria on ajatunut sisällissotaan.
Kreikka haluaa pysyä mukana eurossa ()
Kreikalla on valtavia taloudellisia vaikeuksia. Sen ero rahaliitto eurosta on edelleen mahdollinen.
Sarvikuonojen salametsästys kiihtyy ()
Sarvikuonojen sarvilla on valtava kysyntä Aasiassa.
Norsujen salametsästys kuriin ()
Norsunluuta takavarikoitiin ennätysmäärä.
Puola panosti kisoihin valtavasti ()
Puola rakensi kisoja varten uudet hienot jalkapallostadionit ja paljon muuta.