Sivu: 174 / 242 Artikkelit 3461 - 3480 Yhteensä 4829 artikkelia

Pääkirjoitus: Terrorismista tuli pysyvä uhka

15 vuotta sitten terroristit lensivät lentokoneilla päin WTC-tornitaloja New Yorkissa Yhdysvalloissa. Lähes kolme tuhatta ihmistä kuoli, kun tornit syttyivät tuleen ja romahtivat. Iskut teki terroristijärjestö Al-Qaida. Siitä alkoi terrorismissa ja sen torjumisessa uusi aika. Yhdysvallat julisti sodan terrorismille. WTC-iskujen jälkeen Yhdysvallat ja sen liittolaiset ovat käyneet sotaa Afganistanissa, Irakissa ja … Lue lisää artikkelista

Eva Dahlgren tulee Suomeen

Ruotsalainen laulaja Eva Dahlgren esiintyy jälleen Suomessa. Hän tekee tänä syksynä kiertueen Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Dahlgren esiintyy Turussa, Tampereella ja Helsingissä lokakuun puolivälissä. Dahlgren on ollut Suomessa hyvin suosittu jo 1980-luvun alusta asti. Hän julkaisi uuden albumin ”Jag sjunger ljuset” viime keväänä. Keväällä hän teki myös pienen klubikiertueen. – … Lue lisää artikkelista