Vesa-Matti Loiri on kuollut Kulttuuri 15.08.2022 Kuuntele uutinen Vesa-Matti Loiri on kuollut Rakastettu Vesa-Matti Loiri on kuollut 77-vuotiaana 10. elokuuta. Vesa-Matti Loiri oli hyvin tunnettu ja arvostettu näyttelijä ja laulaja. Loiri näytteli monissa elokuvissa, hän esitti esimerkiksi Uuno Turhapuroa. Lisäksi hän lauloi ja soitti huilua ja julkaisi yhteensä 34 levyä. Vesa-Matti Loiri oli hyvä myös urheilussa. Hän on … Lue lisää artikkelista
The Rasmus kilpailee Euroviisuissa Kulttuuri 12.05.2022 Kuuntele uutinen The Rasmus kilpailee Euroviisuissa Suomalainen popyhtye The Rasmus kilpailee Euroviisuissa. Euroviisuissa on laulajia monista maista. Tänä vuonna kilpailut ovat Torinossa Italiassa. Loppukilpailu eli finaali on lauantaina 14. toukokuuta. Euroviisuja voi katsoa TV1-kanavalta ja Yle Areenasta.
Mikä on sinun suosikkisi piirustuskilpailussa Kulttuuri 10.05.2022 Kuuntele uutinen Mikä on sinun suosikkisi piirustuskilpailussa? Papunetin piirustuskilpailun voittaja valitaan äänestyksellä. Voit äänestää suosikkiasi 22. toukokuuta saakka. Valitse suosikkisi Papunetin sivuilla. Uutinen on päivitetty 21.3. julkaistusta uutisesta, jossa kerrottiin piirustuskilpailusta.
Maria Lund virkistyy musiikista Kulttuuri 17.12.2021 Kuuntele uutinen Maria Lund virkistyy musiikista Maria Lund on suomalainen laulaja ja näyttelijä. Hänelle on tärkeintä, että yleisö viihtyy. Maria Lund osaa soittaa pianoa ja harppua. Hän kuuntelee paljon musiikkia, koska se virkistää mieltä. Hän kuuntelee musiikkia esimerkiksi, kun hän lenkkeilee, ajaa autoa tai siivoaa.
Kirja Ismo Alangon elämästä Kulttuuri 18.11.2021 Kuuntele uutinen Kirja Ismo Alangon elämästä Ismo Alanko on tunnettu rockmuusikko. Hän laulaa ja tekee lauluja. Ismo Alangon elämästä on kirjoitettu kirja. Kirjan voi myös kuunnella.
Abba on tehnyt uuden levyn Kulttuuri 08.09.2021 Kuuntele uutinen Abba on tehnyt uuden levyn Ruotsalainen popyhtye Abba tunnetaan ympäri maailmaa. Abba oli hyvn suosittu 1970-luvulla. 1970-luvulla Abba piti konsertteja ja teki paljon levyjä. Abba ei ole pitänyt konsettia eikä tehnyt levyä 40 vuoteen. Mutta nyt Abba julkaisee uuden levyn. Levy tulee kauppoihin 5. marraskuuta.
Suomi menestyi hyvin Euroviisuissa Kulttuuri 24.05.2021 Kuuntele uutinen Suomi menestyi hyvin Euroviisuissa Suomalainen Blind Channel -yhtye menestyi hyvin Eurovision laulukilpailuissa. Euroviisut voitti Italia. Suomi oli kuudenneksi paras. Euroviisuihin osallistui 39 maata Euroopasta. Euroviisujen loppukilpailu järjestettiin Hollannin Rotterdamissa 22. toukokuuta.
Kesällä ei ole isoja festivaaleja Kulttuuri 18.05.2021 Kuuntele uutinen Kesällä ei ole isoja festivaaleja Suomessa ei järjestetä suuria festivaaleja tänä kesänä. Suuret festivaalit on kielletty koronapandemian takia. Ulkona saa kuitenkin järjestää pieniä konsertteja ja teatteriesityksiä.