Koronarokotteita ei vielä jaeta. Mutta Suomessa on jo annettu suositus siitä, ketkä saavat rokotteen ensimmäisinä.
Kuukauden mukaan: marraskuu 2020
sivu 1 / 4 (36 uutista)
Rajoitukset kiristyvät Uudellamaalla ()
Koronavirus leviää nyt Uudellamaalla huolestuttavan nopeasti. Siksi Uudellemaalle on määrätty uusia rajoituksia maanantaista alkaen.
Tarja Halonen arvostaa yhteistyötä ()
Presidentti Tarja Halonen on edelleen ahkera yhteiskunnallinen keskustelija. Presidentti Halonen uskoo yhdenvertaisuuden voimaan.
Koronarokote tulossa ()
Koronarokotteen kehittäminen etenee eri puolilla maailmaa.
Sukuelinten silpominen halutaan kieltää ()
Suomessa ei ole erillistä lakia, joka kieltää tyttöjen sukuelinten silpomisen eli ympärileikkauksen. Eduskunta haluaa, että silpominen kielletään laissa selkeästi.
Helsingissä liikkuu vaarallisia nuorisojengejä ()
Helsingissä on nuorisojengejä, jotka voivat olla vaarallisia. Helsingin poliisin mukaan on uusi asia, että nuorisojengit ovat väkivaltaisia.
Uuden urheiluhallin nimi on Garam Masala ()
Oulun uusi urheiluhalli saa mielenkiintoisen nimen. Hallin nimi on Garam Masala.
Valta vaihtuu Yhdysvalloissa ()
Joe Biden on Yhdysvaltojen seuraava presidentti. Biden aloittaa tehtävässä 20. tammikuuta 2021.
Lentoliikenteen pahin vuosi ()
Korona on aiheuttanut lentoliikenteen historian pahimmat vaikeudet.
Erilainen tennistähti ()
Tenniksen maailmanlistan naisten ykköspelaaja on todella erilainen. Ashleigh Barty on huilannut tänä vuonna. Ashleigh Barty jätti tänä vuonna Ranskan avoimet -tennisturnauksen kokonaan väliin.