Uuden urheiluhallin nimi on Garam Masala

Teksti: Betty Marschan
Kuva: Wikimedia
Uutinen julkaistu: 19.11.2020

Oulun uusi urheiluhalli saa mielenkiintoisen nimen. Hallin nimi on Garam Masala.

Jalkapallojoukkue AC Oulu ja urheiluseura Oulun Luistinseura rakensivat uuden urheiluhallin Ouluun. Hallin nimi on Garam Masala Areena. Hallin nimi tulee intialaiselta ravintolalta, joka sijaitsee Oulussa.

Yritykset pystyivät ostamaan mainospaikkoja hallista. Mainospaikkojen ostajat osallistuivat arvontaan, jonka voittaja sai nimetä uuden hallin. Arvonnan voitti intialainen ravintola, jonka nimi on Garam Masala. Ravintola valitsi hallin nimeksi oman nimensä.

Garam Masala on hallin nimi seuraavat viisi vuotta. Nimi on herättänyt suurta kiinnostusta ja hilpeyttä.

Garam Masala Areena valmistui torstaina 19. marraskuuta. Hallissa tehdään vielä sisätöitä. Sen jälkeen se otetaan käyttöön.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)