Metsäyhtiö UPM aikoo sulkea ison paperitehtaan Jämsässä. 450 työntekijää menettää työpaikkansa. Tehtaan sulkeminen on kova isku myös Jämsän kaupungille.
Kuukauden mukaan: elokuu 2020
sivu 1 / 5 (44 uutista)
Kainuussa useita koronatartuntoja ()
Kainuussa on todettu viime päivinä 16 koronatartuntaa. Lisäksi 150 ihmistä on altistunut tartunnalle.
On ihanaa tehdä töitä televisiossa ()
Sonja Kailassaari on tv-juontaja. Kailassaari juontaa suosittua Efter Nio -ohjelmaa yhdessä Mårten Svartströmin kanssa.
Hallitus antoi uusia koronarajoituksia ()
Suomen hallitus on julkistanut uusia matkustusrajoituksia. Rajoitukset johtuvat siitä, että korona on jälleen alkanut levitä myös Suomessa.
Aleksei Navalnyin tapaus aiheuttaa kohua ()
Aleksei Navalnyi on edelleen sairaalahoidossa Saksassa. Hänen tilansa on vakava.
Koronatestejä tehdään yhä enemmän ()
Suomessa aiotaan tehdä yhä enemmän koronavirustestejä. Se voi tarkoittaa, että testiin täytyy jonottaa kauan.
Suomalainen kasviskebab valloittaa maailmaa ()
Helsinkiläinen Siva Parlar on keksinyt todellisen hittituotteen. Se on kasviskebab eli vöner. Vöneriä viedään myös maailmalle.
Kirkko on vihkimisestä eri mieltä ()
Kirkko ei hyväksy samaa sukupuolta olevien parien avioliittoja. Esimerkiksi Helsingissä homopareja vihitään kuitenkin.
Kurpitsa on vuoden vihannes ()
Kurpitsa on vuoden 2021 vihannes.
Polkupyörissä täytyy olla punainen takavalo ()
Uusi tieliikenteen laki määrää, että pyöräilijöillä täytyy olla takavalo pimeässä.