Aleksei Navalnyin tapaus aiheuttaa kohua

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 26.08.2020

Aleksei Navalnyi on edelleen sairaalahoidossa Saksassa. Hänen tilansa on vakava.

Venäläinen oppositiojohtaja Aleksei Navalnyi on sairaalassa Berliinissä. Saksalaisen hoitohenkilökunnan mukaan hänet yritettiin myrkyttää.

Aleksei Navalnyi kuljetettiin Saksan pääkaupunkiin Berliiniin viime lauantaina. Navalnyin avustaja väittää, että hänet myrkytettiin.

Navalnyi on Venäjän presidentin Vladimir Putinin vastustaja. Moskovalaisen iltapäivälehden mukaan Venäjän turvallisuus- palvelu seurasi Navalnyia.

Venäjän viranomaiset sanovat, että Navalnyia ei myrkytetty.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste