Selkosanomat toivottaa hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2020!
Kuukauden mukaan: joulukuu 2019
sivu 1 / 4 (37 uutista)
Piispa Kaisamari Hintikka löytää joulusta hyvää tahtoa ja rakkautta ()
Kaisamari Hintikka on Suomen ainoa naispiispa. Espoon piispa viettää joulua läheistensä kanssa rauhassa, nauttii joulun sanomasta ja hyvästä ruuasta.
Hallitus haluaa hakea suomalaiset lapset al-Holin leiriltä ()
Suomessa kiistellään siitä, pitäiskö al-Holin leirin suomalaiset tuoda Suomeen.
Nuoret naiset hallituksen johdossa ()
Suomen uusi hallitus aloitti työnteon viime viikolla. Hallitusta johtaa pääministeri Sanna Marin.
Korjauskelvoton elektroniikka on Vuoden turhake ()
Korjauskelvoton elektroniikka on Vuoden turhake. Aikakauslehti Suomen Luonto valitsee joka vuosi turhan tavaran tai laitteen.
Hedelmien tuominen kiellettiin ()
Hedelmien ja kasvien tuominen EU:n alueelle sen ulkopuolelta on nyt kielletty.
Sotilasliitto Nato täyttää 70 vuotta ()
Pohjois-Atlantin liitto Nato perustettiin 70 vuotta sitten. Natoa kutsutaan suurimmaksi ja vahvimmaksi sotilasliitoksi.
Jääkarhut tulivat kylään ()
Yli viisikymmentä jääkarhua vaelsi venäläiskylän lähistölle. Syynä on epätavallisen lämmin sää.
Ilmastokokous oli pettymys ()
YK:n ilmastokokous COP25 oli pettymys. Tuloksia ei saatu aikaan.
Olympiastadion valmistuu vuonna 2020 ()
Olympiastadionin remontti valmistuu ensi vuonna. Stadion on uudistettu täysin, vaikka sen ulkonäkö on säilytetty. Olympiastadionin uudistyö alkoi vuonna 2016.