Kuukauden mukaan: helmikuuta 2019

sivu 1 / 4 (33 uutista)

Monipuolinen näyttelijä ()

Christoffer Strandberg on monipuolinen näyttelijä. Hän on nyt ajankohtainen sekä teatterissa että televisiossa. Miten sinusta tuli näyttelijä? – Olen aina…

Nuorten syrjäytyminen vähenee ()

Nuoria on työttöminä vähemmän kuin ennen. Yhä useammat nuoret opiskelevat tai ovat töissä. Yhä vähemmän nuoria on yhteiskunnan ulkopuolella eli syrjäytyneinä. Näin kertoo opetus- ja työministeriöiden selvitys.

Millainen on unelmien vene? ()

Unelmien vene voi olla halpa tai kallis, uusinta tekniikkaa tai perinteistä käsityötä. Venemessuilla nähtiin myös presidentti Urho Kekkosen entinen vene.