Christoffer Strandberg on monipuolinen näyttelijä. Hän on nyt ajankohtainen sekä teatterissa että televisiossa. Miten sinusta tuli näyttelijä? – Olen aina…
Kuukauden mukaan: helmikuu 2019
sivu 1 / 4 (32 uutista)
Ehtiikö sote-uudistus ajoissa? ()
Eduskunnan perustuslakivaliokunta antoi lausuntonsa sote-uudistuksen laeista. On yhä epävarmaa, ehtiikö eduskunta äänestää sote-laeista ennen vaaleja.
Nuorten syrjäytyminen vähenee ()
Nuoria on työttöminä vähemmän kuin ennen. Yhä useammat nuoret opiskelevat tai ovat töissä. Yhä vähemmän nuoria on yhteiskunnan ulkopuolella eli syrjäytyneinä. Näin kertoo opetus- ja työministeriöiden selvitys.
Alkoholin myynti kasvoi vähän ()
Viime vuonna suomalaiset ostivat alkoholijuomia hiukan enemmän kuin edellisenä vuotena.
Uusi ennätys lintujen rengastuksessa ()
Viime vuonna Suomessa rengastettiin enemmän lintuja kuin koskaan ennen.
Lapset kärsivät sodissa eniten ()
Sodissa kuolee enemmän lapsia kuin sotilaita.
Osavaltiot haastoivat Trumpin oikeuteen ()
Presidentti Donald Trump julisti Yhdysvaltoihin kansallisen hätätilan. Sen takia monet osavaltiot haastoivat Trumpin oikeuteen. Ne sanovat, että julistus on laiton.
Räikkönen kehuu uutta autoaan ()
Formulakuljettaja Kimi Räikkönen on tyytyväinen uuteen Alfa Romeo -autoonsa.
Vaisu alku MM-hiihdossa ()
Suomalaiset eivät saaneet mitaleita hiihdon MM-kisojen ensimmäisinä päivinä.
Millainen on unelmien vene? ()
Unelmien vene voi olla halpa tai kallis, uusinta tekniikkaa tai perinteistä käsityötä. Venemessuilla nähtiin myös presidentti Urho Kekkosen entinen vene.