Räikkönen kehuu uutta autoaan

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 28.02.2019

Formulakuljettaja Kimi Räikkönen on tyytyväinen uuteen Alfa Romeo -autoonsa.

Formula 1:n kilpailut alkavat jälleen kahden viikon kuluttua. Kuljettajat testasivat autojaan viime viikolla Barcelonassa Espanjassa

Suomen Kimi Räikkönen testasi Alfa Romeo -autoaan. Räikkönen siirtyi talvella Alfa Romeon kuljettajaksi.

– Ensimmäiset kokemukset autosta ovat erittäin hyviä, Räikkönen kehui.

Toinen suomalainen Formula 1 -kuljettaja on Valtteri Bottas. Hän jatkaa Mercedes Benzin kuljettajana.

Formula 1:n ensimmäinen kilpailu on Australian Grand Prix, joka ajetaan Melbournessa 17. maaliskuuta.

Lähde STT

2 kommenttia artikkeliin ”Räikkönen kehuu uutta autoaan”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)