Eduskunnan puhemies Paula Risikko kehui viime viikolla arktisen eli pohjoisen alueen asukkaita. Risikko puhui konferenssissa Inarissa. Meillä Suomessa arktiseen alueeseen…
Kuukauden mukaan: syyskuu 2018
sivu 1 / 3 (29 uutista)
Robottien asiantuntija ()
Konsultti ja tietokirjailija Cristina Anderssonin mukaan maailma muuttuu, kun robotit yleistyvät.
Poliisi etsi todisteita saaristossa ()
Poliisi teki viikonvaihteessa useita kotietsintöjä Turun saaristossa.
Soini sai eduskunnan luottamuksen ()
Ulkoministeri Timo Soini sai viime perjantaina eduskunnan luottamuksen äänin 100–60.
Moni hukkui viime kesänä ()
Viime kesä oli epätavallisen lämmin ja järvi- ja merivesi olivat tavallista lämpimämpiä.
Move-testi saa jatkua ()
Koulut saavat jatkaa Move-testin käyttöä. Opetushallitus sanoo, että Move-kuntotesti on turvallinen.
Kalle Könkkölä on poissa ()
Ihmisoikeuksien puolustaja ja poliitikko Kalle Könkkölä on kuollut.
Sherin Khankan haluaa uudistaa islaminuskoa ()
Tanskalainen Sherin Khankan on Pohjoismaiden ensimmäinen naisimaami.
Trump painostaa Kiinaa ()
Yhdysvallat asettaa kiinalaisille tuotteille kymmenen prosentin tullit.
Lentopallomiehet menestyivät MM-kisoissa ()
Suomen miesten maajoukkue nousi sijalle 13. lentopallon MM-kisoissa.