Teatterissa kuiskaaja auttaa, jos näyttelijä unohtaa vuorosanansa.
Kuukauden mukaan: huhtikuu 2018
sivu 1 / 3 (29 uutista)
Harkimo perustaa uuden liikkeen ()
Kansanedustaja Harry Harkimo eroaa kokoomuksesta. Hän perustaa uuden poliittisen liikkeen, jonka nimi on Liike Nyt.
Purje auttaa ruotsinlaivaa ()
Matkustajalaiva Viking Grace kulkee nyt osittain tuulen voimalla.
Yle saa uuden johtajan ()
Merja Ylä-Anttila on valittu Ylen uudeksi toimitusjohtajaksi.
Puukotusiskun oikeudenkäynti alkoi Turussa ()
Turun puukotusiskun oikeudenkäynti on alkanut. Syytetyn mukaan naiset ovat hänen vihollisiaan.
Hallitus sai kovaa arvostelua ()
Hallitus aikoo helpottaa nuorten työtekijöiden irtisanomista. Opposition puolueet arvostelivat ankarasti hallitusta tästä ja monista muista asioista.
Kemialliset aseet yhä käytössä ()
Kemialliset aseet on kielletty, mutta silti niitä käytetään. Mitä kemialliset aseet ovat?
Valtin mukana liikkumaan ()
Valtti-ohjaajat saattavat liikunnan pariin lapsia, jotka tarvitsevat erityistä tukea.
Uimahallissa on mukavaa ()
Kaikki ovat tervetulleita uimahalliin. Uimahalleissa on kuitenkin säännöt, joita pitää noudattaa.
Euroviisut tulevat ()
Eurovision laulukilpailu eli Euroviisut järjestetään joka kevät jossain Euroopan maassa. Tänä vuonna Euroviisut järjestetään Portugalin pääkaupungissa Lissabonissa, koska Portugali voitti viime vuoden kilpailun.