Yle saa uuden johtajan

Teksti: Maria Österlund
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 25.04.2018

Merja Ylä-Anttila on valittu Ylen uudeksi toimitusjohtajaksi.

Ylä-Anttilalla on pitkä kokemus media-alalla. Hän työskenteli viimeksi MTV: n uutisten päätoimittajana.

Ylä-Anttila seuraa Lauri Kivistä, joka oli Ylen toimitusjohtaja kahdeksan vuotta.

Ylä-Anttila toivoo, että suomalaiset mediayritykset tekevät enemmän yhteistyötä. Se on välttämätöntä, koska suuret ulkomaiset yritykset ovat kovia kilpailijoita media-alalla. Ylä-Anttila aloittaa uuden työnsä syyskuussa.

Yksi kommentti artikkeliin ”Yle saa uuden johtajan”

  1. PIDETTY ja MUKAVA NAINEN ON
    MERJA YLÄ-ANTTILA.

    HÄNELLÄ ON PITKÄ KOKEMUS
    MEDIA-ALALTA, JOTA TARVITAAN
    YHÄ KOVENEVISSA KILPAILU-
    TILANTEISSA
    TOIVOTTAVASTI KOTIMAISET
    MEDIAYRITYKSET TEKEVÄT RUNSAASTI
    YHTEISTYÖTÄ YLEN KANSSA.
    OMA MAA MANSIKKA, MUU MAA MUSTIKKA.

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)