Venäjän presidentti Vladimir Putin vieraili torstaina Suomessa. Putinin vierailu liittyi Suomen 100-vuotisjuhliin. Putin tapasi Suomen presidentin Sauli Niinistön Savonlinnassa.
Kuukauden mukaan: heinäkuu 2017
sivu 1 / 2 (13 uutista)
Teen juonti saattaa ehkäistä dementiaa ()
Uuden tutkimuksen mukaan tee on hyväksi ihmisen muistille. Teetä juomalla saatat ehkäistä muistisairauksia.
Maailmassa on yli 65 miljoonaa pakolaista ()
Maailmassa on ennätyksellisen paljon pakolaisia. Viime vuoden lopussa ainakin 65 miljoonaa ihmistä oli joutunut jättämään kotinsa.
Painonnostaja Anni Vuohijoki on monipuolinen ihminen ()
Painonnostaja Anni Vuohijoki ei todellakaan ole perinteinen urheilija. Vuohijoki on maailman huippuja painonnostossa. Tämän lisäksi hän on diplomi-insinööri ja tuleva lääkäri.
Suomen kansallisperhonen on paatsamasinisiipi ()
Suomen kansallisperhonen on pieni ja hento paatsamasinisiipi. Yli 6 000 suomalaista äänesti paatsamasinisiipeä.
Etelämantereelle syntyy valtava jäävuori ()
Etelämantereen pohjoisosaan Antarktiselle on syntymässä valtava jäävuori. Jäävuori on irtoamassa niin sanotusta Larsenin jäähyllystä.
Venäläiset nuoret arvostelevat Putinin valtapolitiikkaa ()
Nuoret venäläiset eivät enää hyväksy kaikkea, mitä heidän kotimaassaan tapahtuu. Presidentti Putinin vastaiset mielenilmaukset ovat yleistyneet.
Lähes puolet on autoillut pienessä humalassa ()
Rattijuopumustapausten määrä on laskenut viimeisten kymmenen vuoden aikana. Silti lähes puolet suomalaisista on ajanut autolla sen jälkeen, kun on nauttinut alkoholia.
Paula Koivuniemi täytti 70 vuotta ()
Paula Koivuniemi täytti 70 vuotta 19. kesäkuuta. Suosittu laulaja kuuluu niin sanottuihin suuriin ikäluokkiin. Koivuniemen synnyinvuonna 1947 syntyi eniten lapsia Suomen itsenäisyyden historiassa.
Tulevaisuuden auto kulkee ulosteella ()
Japanilainen autonvalmistaja Toyota alkaa valmistaa autoja, joiden polttoaineena käytetään ihmisen ulostetta.