Presidentti Sauli Niinistö haluaa jatkaa presidenttinä. Hän ilmoitti maanantaina, että hän ryhtyy ehdokkaaksi seuraavassa presidentinvaalissa ensi tammikuussa.
Kuukauden mukaan: toukokuu 2017
sivu 1 / 4 (40 uutista)
Jääskeläinen lähtee Ylestä ()
Ylen uutisten päätoimittaja Atte Jääskeläinen eroaa tehtävästään.
Suomalaiset muistavat presidentti Koivistoa ()
Suomen entinen presidentti Mauno Koivisto haudattiin viime torstaina. Ihmiset vievät yhä kukkia ja lyhtyjä hänen haudalleen.
Lähes 50 vuotta poliitikkona ()
Paavo Väyrynen on ollut politiikassa lähes 50 vuotta. Silti politiikka on hänelle vain harrastus.
Oppilaiden arviointi vaihtelee liikaa ()
Peruskoulun 9. luokan oppilaiden taitoja arvioidaan eri tavoilla eri kouluissa. Samoilla taidoilla voi saada aivan eri numeroita.
Norppia voi seurata netissä ()
Saimaannorppien elämää voi seurata tänä kesänä netissä.
Suomi saa tulppaanin Hollannista ()
100-vuotias Suomi saa Hollannista syntymäpäivälahjaksi tulppaanin. Tulppaani on nimeltään Suomi 100.
Koivisto haudataan torstaina ()
Suomen yhdeksäs Presidentti Mauno Koivisto kuoli 12. toukokuuta. Hän oli 93-vuotias.
Poliitikot vaikuttivat Yleen ()
Yleisradioyhtiö Yle on antanut poliitikkojen vaikuttaa toimintaansa. Näin sanoo professori Olli Mäenpää, joka on selvittänyt Ylen toimintaa.
Trump hämmentää yhä ()
Presidentti Donald Trumpin puheet ja teot herättävät yhä suurempaa ihmetystä.