Solar Impulse 2 on ensimmäinen lentokone, joka on kiertänyt maapallon auringon voimalla.
Kuukauden mukaan: heinäkuu 2016
sivu 1 / 5 (48 uutista)
Paula Vesala sai palkinnon laulujen sanoista ()
Muusikko Paula Vesala Juha Vainio -rahaston sanoittajapalkinnon.
Norja ehkä lahjoittaa maata Suomelle ()
Norjalainen kunta ehdottaa, että Norja lahjoittaa Haltiatunturin huipun Suomelle.
Välimereen on hukkunut 3 000 pakolaista tänä vuonna ()
Välimerellä on kuollut tänä vuonna yli 3 000 pakolaista ja siirtolaista.
Hillary Clinton on demokraattien ehdokas presidentiksi ()
Hillary Clinton saattaa olla ensimmäinen nainen, josta tulee Yhdysvaltojen presidentti.
Terrori-iskut Euroopassa ja Syyriassa jatkuvat ()
Kaksi miestä hyökkäsi kirkkoon Ranskassa. Kymmeniä ihmisiä kuoli pommi-iskussa Qamishlin kaupungissa Syyriassa. Terrorijärjestö Isis ilmoitti, että se teki iskut.
Paljon rapuja tulossa ()
Tänä kesänä odotetaan hyvää rapusaalista.
Kuuma kesäkuu maapallolla ()
Tämän vuoden kesäkuu oli maapallolla kaikkien aikojen lämpimin kesäkuu.
Venäjän yleisurheilijoiden olympialaiset uhattuna ()
Venäjän yleisurheilijat eivät todennäköisesti saa osallistua Rio de Janeiron olympialaisiin.
Erdoganin valta kasvaa Turkissa ()
Turkissa kymmeniä tuhansia työntekijöitä on erotettu tällä viikolla. Heitä pidetään presidentti Recep Tayyip Erdoganin vastustajina.