Paula Vesala sai palkinnon laulujen sanoista

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.07.2016

Muusikko Paula Vesala Juha Vainio -rahaston sanoittajapalkinnon.

Palkinto on 6 000 euroa. Se myönnettiin Vesalalle Kotkan Meripäivillä torstaina.

Rahaston mukaan Vesala on monipuolinen laulujen sanoittaja ja musiikin tekijä. Vesala oli PMMP-yhtyeen laulujen sanoittaja. Hän on tehnyt sanoituksia myös muille artisteille.

Rahaston mukaan Vesala osaa katsoa elämää eri sukupolvien ja erilaisten kertojien silmin.

Lähde STT

Yksi kommentti artikkeliin ”Paula Vesala sai palkinnon laulujen sanoista”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)