Järvenpään kaupunki toteutti tänä kesänä hyvän idean. Kaupunki perusti polkupyörävuokraamon. Samalla syntyi kesätyöpaikka seitsemälle nuorelle.
Kuukauden mukaan: kesäkuu 2016
sivu 1 / 5 (44 uutista)
Kymmeniä kuoli terrori-iskussa Turkissa ()
Ainakin 36 ihmistä kuoli terrori-iskussa Istanbulin lentokentällä tiistai-iltana.
Islanti kaatoi Englannin jalkapallossa ()
Islantilaiset juhlivat vielä tiistainakin. Maa voitti maanantaina Englannin jalkapallon Euroopan mestaruuskisoissa.
Espanja voi saada hallituksen ()
Espanjassa oli parlamenttivaalit sunnuntaina. Nyt kaikki toivovat, että maa saa vihdoin toimivan hallituksen.
Brexit muuttaa Eurooppaa ()
Britannia äänesti viime viikolla Brexitistä eli siitä, että Britannia aikoo erota Euroopan unionista.
Britannia lähtee Euroopan unionista ()
Enemmistö Britannian kansalaisista haluaa, että maa eroaa Euroopan unionista. Päätöksestä seuraa pitkä epävarmuuden aika Britanniassa ja Euroopassa.
Pääkirjoitus ()
Brexit muuttaa Eurooppaa Britannia äänesti viime viikolla Brexitistä eli siitä, että Britannia aikoo erota Euroopan unionista. Äänestystulos oli hyvin tasainen.…
Juhannuksen onnettomuuksissa kuoli 14 ihmistä ()
Yhdeksän ihmistä hukkui juhannuksena ja viisi kuoli muissa onnettomuuksissa.
Suomen nuoret tähdet NHL:n huipulle ()
Suomen nuoret menestyivät loistavasti jääkiekon NHL:n varaustilaisuudessa. Viiden parhaan joukossa oli kolme suomalaista.
Messi lopettaa Argentiinan maajoukkueessa ()
Lionel Messi ei enää pelaa Argentiinan maajoukkueessa.