Jos Kurdistan itsenäistyy, Welat Nehrillä on kaksi kotimaata, Suomi ja Kurdistan.
Kuukauden mukaan: maaliskuu 2016
sivu 1 / 4 (39 uutista)
Welat on kurdi ja suomalainen ()
Vakavia terrori-iskuja maailmalla ()
Brysselin terrori-iskuissa kuoli 35 ihmistä. Pakistanissa sai surmansa ainakin 72.
Ylivieskan kirkko paloi ()
Ylivieskan puukirkko Pohjois-Pohjanmaalla paloi lauantaina. Palosta epäillään suomalaismiestä, joka otettiin paikalta kiinni.
Vanhus sai SPR:n palkinnon ()
Linnéa Mynttinen sai viime viikolla Suomen Punaisen Ristin (SPR) palkinnon ennakkoluulottomuudesta. Hän palkkasi turvapaikanhakijan henkilökohtaiseksi avustajakseen.
Villien orankien määrä yllätti ()
Äärimmäisen uhanalaisia orankeja on enemmän kuin luultiin.
Työttömyys vaivaa Eurooppaa ()
Työttömyys on laskenut vähän euroalueella. Suomessa, Itävallassa ja Latviassa työttömyys kuitenkin lisääntyi.
Lotvosen Jussin pitkä matka Rioon ()
Jussi Lotvosen usko ei loppunut edes sinä päivänä, kun jalasta löytyi syöpä. Positiivinen mies on parantunut ja tavoitteet ovat kovat.
Ei ole helppoa ennustaa säätä ()
Sää kiinnostaa ihmisiä, koska se vaikuttaa meihin kaikkiin. Euroopan säätä hallitsevat matalapaineet, jotka tulevat Atlantilta. Siksi sää vaihtelee nopeasti.
Viidakkokirja on komeaa katsottavaa ()
Viidakkokirjan uusi elokuvaversio yhdistelee digitaalista tietokoneanimaatiota ja näytelmäelokuvaa.