Suomalaiset lähettävät yhä vähemmän postia. Siksi postin on pakko vähentää työntekijöitä.
Kuukauden mukaan: tammikuu 2016
sivu 1 / 2 (16 uutista)
Turvapaikanhakijoita tulee nyt Venäjältä ()
Viime aikoina turvapaikanhakijoiden määrä on kasvanut selvästi Suomen itärajalla.
Selkokielellä on selvä tilaus ()
Hannu Virtanen on Selkosanomien perustaja ja pitkäaikainen päätoimittaja. Virtanen teki urallaan 1 175 selkokielistä lehteä.
Iranin pakotteet voidaan purkaa ()
Iran on ollut pitkään länsimaiden pakotelistalla. Nyt pakotteita aletaan purkaa ja suhteita solmia uudestaan.
Katupartiot halutaan kieltää ()
Katupartiot ovat herättäneet keskustelua. Monet haluavat kieltää partiot, koska niitä pidetään rasistisina.
Hossa on uusi kansallispuisto ()
Hossa on Suomen seuraava kansallispuisto. Hossa sijaitsee Suomussalmen ja Kuusamon kuntien alueella.
Kallion sauna sai julkisuutta ()
Turvapaikanhakijoiden saunahetki Helsingissä Arlan saunassa nousi maailmalla uutiseksi.
Naisia ahdisteltiin Saksassa ()
Naisten joukkoahdistelu on noussut puheenaiheeksi Euroopassa. Ilmiö on uusi Euroopassa.
Ruotsiin asevelvollisuus? ()
Ruotsin ulkoministeri Margot Wallström haluaa, että Ruotsi palauttaa asevelvollisuuden.
Raveissa on jännittävää ()
Hevoset juoksevat Turun Metsämäen raviradalla. Ilmassa on jännitystä.