Petri Sirviö on mieskuoro Huutajien perustaja ja isähahmo. Oululainen kuoro on kiertänyt maailmaa 27 vuotta. Nyt Sirviö johtaa Helsingin Kaapelitehdasta.
Kuukauden mukaan: elokuu 2014
sivu 1 / 3 (23 uutista)
Ukrainan ja Venäjän tilannetta sovitellaan ()
Ukrainan presidentin Petro Porošenko tapaa Venäjän presidentin Vladimir Putinin Valko-Venäjällä. Tapaamisessa etsitään ratkaisua Ukrainan vaikeaan tilanteeseen.
Ebola-virus leviää Afrikassa ()
Vaarallinen Ebola-tauti on tappanut yli tuhat ihmistä Länsi-Afrikassa. Viranomaiset ovat julistaneet Ebolan vuoksi hätätilan moniin maihin.
Vammaiset ihmiset unohtuvat kriiseissä ()
Vammaisten ihmisten on usein vaikea selvitä maailman kriisialueilla. Myös pakolaisleireillä vammaisilla voi olla vaikeaa.
Maahanmuuttajilla on usein vaikeuksia matematiikassa ()
Maahanmuuttajaoppilaat osaavat heikommin matematiikkaa kuin muut oppilaat koulussa.
Koripallon MM-kisat alkavat ()
Suomen koripallomaajoukkue aloittaa MM-kisat kovalla pelillä Yhdysvaltoja vastaan.
Antti Ruuskanen on Euroopan ykkönen ()
Antti Ruuskanen on nyt suomalaisen kiehäänheiton ykkösmies. Antti Ruuskanen voitti EM-kisojen keihäänheiton kultamitalin Zürichissä Sveitsissä.
Hector levytti pitkän tauon jälkeen ()
Hector julkaisee tänä syksynä uutta musiikkia pitkän tauon jälkeen.
Janna kannustaa koulukiusattuja ()
Janna Hurmerinta paljastaa, että myös häntä on kiusattu koulussa.
Lykke Li laulaa vaikeista aiheista ()
Lykke Lin musiikki on yhdistelmä monia eri tyylisuuntia.